ARISTON
Υπηρεσίες υποστήριξης
Στην έδρα μας ή στο χώρο σας σε βάση 16×7
H Αriston BTS δίνει μεγάλη σημασία στην τεχνική υποστήριξη.
H εταιρεία, έχοντας όντως έντονο τεχνικό προφίλ, απασχολεί μηχανικούς & τεχνικούς σε ποσοστό 70% του συνόλου του προσωπικού της. Ανάμεσά τους μηχανικοί με εξειδίκευση σε συγκεκριμένες τεχνολογίες.
Η εκπαίδευση τους είναι συνεχής και η εξειδίκευση δίνεται απο τα ιδια τα εργοστάσια κατασκευής των προϊόντων που αντιπροσωπεύονται.
16hours 7days
Η εταιρεία διαθέτει και τμήμα service στην έδρα της εξουσιοδοτημένο για υποστήριξη επαγγελματικών προϊόντων SONY (Authorised Service Center).
Οι διαδικασίες τεχνικής υποστήριξης είναι ενσωματωμένες στην πιστοποίηση κατά ISO 9001:2015, εξασφαλίζοντας άμεση ανταπόκριση και διαφάνεια σε όλα τα στάδια, από την αρχική επικοινωνία έως και την ολοκλήρωση.
H γενική υποστήριξη γίνεται σε βάση 16x7 τηλεφωνικά.
Υπάρχει δυνατότητα συμβολαίων τεχνικής υποστήριξής σε βάση είτε 8x5 ή 24x7, με υποστήριξη μέσω email, τηλεφωνική αλλά και μέσω απομακρυσμένης σύνδεσης.
Για όλα τα έργα υπάρχει προσωποποιημένη υποστήριξη κατευθείαν απο τον υπεύθυνο του κάθε έργου.